<3


Gmn du betyder ALLT <3
Vi har vart vänner/bästisar  i typ 7 år <3
I 1an ,2an och 3an sen i 4an var vi bara "vänner"
Sommarlovet 09 blev i ovänner :(
Men det kmr vi väll inte bli igen?<3
Jag ÄLSKAR dej Alicia Fornstam<3



Vi har känt varan i typ 6 år ?<3
dt kmr bli längre hoppas jag<3
Det var tur att våra mammor jobbade på samma jobb
och träffade varan <3
Jag ÄLSKAR er Celicia och Cinthia (efternamn stavning) <3



Vi har vart bästisar/vänner i 10 år ?<3
Somrarna 03,05 och 07 var dom bästa somrarna i mitt liv<3
Jag saknar våran bra vänskap som FAN
Vi var på landet,bio,vimmerby,kollo,nypan M.M
Vi har nog mest minnen av alla<3
Jag Älskar dej Michelle Stenberg Duran<3






Jag har känt dej i snart 2 år<3
När du var ny på FRV var du mest med Celine
Men sen träffades vi vi blev inte bara bästisar Vi blev SYSTRAR<3
Vi har så j*vla många minnen tsm<3
Vi gick på skötarkursen tsm Vi sov över vi gick på bio<3
Jag ÄLSKAR dej ENORMT mkt Nora Matilda Sahlström <3


Jag älskar dej sjukt mkt<3
Vi träffades i stallet och blev bästisar sen systrar<3
Jag kmr ihåg den 9 oktober <3
Vi har inte så många minnen tsm men jag älskar dej ändå<3
Jag kmr aldrig glömma Sötsur m.m <3
Jag ÄLSKAREJ Mikaela Edlund<3

Hur ska jag börja ?..
Du och jag har vart systrar i snart 1 år<3
Jag älskar dej som FAN <3
Och vi har sjukt många minnen tsm <3
Du är så Fucking söt<3
Jag ÄLSKARDEJ Madeleine Grönblacher<3


Vi har oxå bara vart systrar i snart 1 år<3
men vi har så många minnen tsm<3
och så mkt gemensamt<3
Du är så j*vla rolig o söt<3
Jag ÄLSKAR DEJ  Felicia Nordell<3




Bella älskar alla dessa personer<3
nu kmr en bild på mej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0