O.O 0.0 o.o

Hellå<3
Kom hem för ett tag sen :)
Var i farsta me Micha,Emma o Angie :)
Handla ganska mkt :P
Bilder kmr :)
Seriöst jag behöver pengar 0.0
Efter farsta åkte ja t Haninge me mamma,pappa,emma o Adam.....
Vi åt på Donken sen åkte vi hem :)
Jag har vart lite onyttig i veckan så dt blir inget godis i kväll :( :P (A)
Menmen............................
Ajuste dt va jul i förrigår (?) O.O
Nu kommer lite bilder på dt ja köpte <3
o sen vad jag fick i julklapp(Kanske)
MOHAHAHAHA ........//Bella<3
Gröna tröjan från H&M 99:-
Rosa tröjan från H&M 99:-
Min älskade turkosa hoddy 149:- Cubus
Mysmössan<3 50:- Cubus
Mysvantar<3 50:- Cubus<3
Jag :P
Ja hade tråkigt<3

Kommentarer
Postat av: Sonja

Tycker inte det ser ut som du haft tråkigt.

Verkar ha shopat loss ordentligt! :-)

2009-12-26 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0