Tja

Jag red ju igår jag hade.................River *happyface*<3<3:D fick egentligen Tilly men ja böt me Nora<3<3 :P
Madde hade Tiger hon ramla av:(
Aja efter stallet åkte vi t stallet o shoppa<3<3
Då bestämde Jag o Fille att vi skulle sova över hos mej:D
sen åkte vi hem t Fille o packa sen hem till mig snabbt  byta om sen på
fest i skolan:P
Aja vad fan hände på festen XD
Asså 3 killar från min klass(Anton,Danne o Wille) var där asså FAN vad kaxiga dom va elr hur FilleXD(?)
Assså först ignorerade dom oss sen börja dom kasta godis o lego :S jag fick en godis i ögar:( XD Aja sen låste jag o Fille in oss i ett rum o våga inte komma ut XDXD menmen sen börja dom tacklas o m.m

Aja ska till stallet kvart i 10 ska pynta hare bra<3


Kommentarer
Postat av: felicia<3

haha aa fast det var ju kul xD <33

2009-12-06 @ 21:23:20
Postat av: Anonym

vem är fille

2009-12-07 @ 20:09:01
Postat av: Bella

VEM E DU?

2009-12-07 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0