Min dag

Det fanns en gång en åsna som betade på ett majsfält, plötsligt blev det 150 grader varmt och all majs började poppa och täckte hela fältet så allt blev vitt. Åsnan trodde det var snö så han frös ihjäl. X'''''D
Aja ida blirre shopping på Centralen med syster Aksana kl 2 <3<3  Sen kl halv sex ska ja på Horse show som håller på till typ 11 :D  Igår red jag ju då hade jag Winden en Vit connemara  D-ponny för första gången <3 Efter det skulle jag på fest men den blev inställd:'( Då gick jag till Biblioteket och låna 2 böcker dn ena var :Det fattas en tärning och Älskade ponny <3 På kvällen gick vi(jag,Emma o Angie) på bio vi såg Disney en Julsaga 3D snacka om att den va läskig XDDetta e Winden som jag red  . A juste jag skötte min bejjb (Svarten ) dom hade klippt av hela jävla manen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0