Glad PÖÖSK

Najsbajs;)
Heej! ;)
Har faktist hänt mkt idah :D
Så nu gillar jag långfredagen :D
Först va ja på bio " Till vildingarnas land" tyyp med A.... och E...:P
Vi va 7 pers i HELA salongen ;o
Så jag LÅG ner på bion ^^
Sen åkte vi heem tyyp....
Sen kom MICHA :D
Vi [Jag,Emma,Micha å Angii] gick tyyp till centrum se dalenparken sen t micha osv. <333
Nu sitter jag hemma åå väntar på att SOLSIDAN ska börja ;p
Äter MAOAM elr vad det heter ;s
Nuu ska jah tyyp hämta LOKA (KANSKE)
Shit!!! de e PÅSKAFTON imorgon ;s
Jag ska rida imorgon på PÅSKAFTON ....Asså det e typ som att rida på julafton ;s, Skumt...
Okkej
Nu kommer en lista på mitt lov ;)
Lördag(påskafton):Rida
söndag:Kompis?
Måndag: träffa nån ?
Tisdag : Stallet , hyrahäst :D
Onsdag: Rykttävling
Torsdag:Övernatta i Stallet
Fredag:Tyyp fota hoppgruppen :)
Lördag: TÄVLING ;o
Söndag:Slappa
Måndag: Skola?
nu kmr lite pic's
outfit ;)
Meee <3
oooh;P
 skyyy
 Tyyp igår ;) 
// Er Bella ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0