rörandeee

heejsan
Micha å Angii ska sova här ida ;)
imorrn ska Jag,Emma,Celicia å Cinthia shoppa :P
Besök mej på youtube ;) Bellakung U x 3
Imorrn åker Felluuuu t Linkan :( kmr saknah henne :( <3
Ajaaaa vi ses i tyyp sommar :D :*
På lördaah ska jah TÄVLA :D
Har tyyp fettat mej med godis hela helgen :o
Haha har säkert gått upp 1 kilo ^^
Tänkte byta namn på bdb ;)
och göra ett lååånngggttt inlägg nuuu !! :)
RPattz e fett snygg :D
Och nej han har inte plattnäsa :(
Vi har kollat på Sthlm boogie :)
Ska bara shoppa för 200 imorrn :)
Måste köpa ballerinaskor och mjukisbyxor ;P
Vill egentligen t forum men farsta blir bra ;)
Haha jag ligger här i pyjamas :3
Ska på Dif-Aik match me Aaksanaa <3
Goo DIF <333333
Fick 700 :- på bara 1 dag :o :D
Michaa å Emma kollar på Hannah Montana
och Angii sitter breve mej :D
På Tisdaah ska ja hyra hääst :D
Ska göra en ny header ;)
och ny Design ;)
Yeeaah ;)

Saknar sommaren å Grönan ;)

Ska sova .....SNART ;)

Har vart ute tyyp hela dagen idah :D

B.l.a Gungat Kompisgunga / Chinahatt ;)

Måste upp tyyp 8 imorrn :/

ska lägga in några bilder oxå ;)

men först blogga lite mer ;)

Kanske lägger in ett videoinlägg imorrn ;D

Forsätt komentera och läsa min blogg :)

Seriöst jag vill t Landet :(

Vill träffa Felluuu innan hon åker imorrn :(´
Men kmr inte hinna D''':
Besök Michas blogg ,Emmas Blogg,Angiis blogg , Daniiis blogg , Alicias Blogg
nu kmr bilder ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0