Baseball

Heej :D
Ska berätta lite om min dag :D
Först vaknade jag klockan 9 ;$
sen åt jah frukost osv
sen åkte jah t forum å köpte min älskade
turkosa baseballjacka :)
kan inte fota glömde kamera laddaren på landet :p
köpte en Very Berry också :)
sen va jah hem en stund kollade på simpsonsboxen jag fick förra julen tyyp :)
bakade maränger osv :)
Sen tagga jah t Farsta köpte en cute tröja från gina :)
bild kommer ;)
sen en matta t mitt rum :)
Proffs superstong ocean water sak
 :p
nagel grejer :s
tyyp det :p
har gjort om mitt rum :)
har dubbelsäng osv nu :D ♥
Längtar fett mkt t turkiet :D
Daddy kollar på hajar på tv :p
scaryyy :o
ska nog läsa fokis blogg nu så puss


Kommentarer
Postat av: sofie

Mormor tog hem din laddare från landet så du får den på lördag!

2010-08-04 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0