Svarten <3

Heej
Vissa tror att jag e en sån som byter älsklingshäst tyyp så fort jag ser en sööt ..?
det e fel :s
Jag har haft 1 häst som älsklingshäst hela tiden sen jag började på frv
även om jag är skötare på Goliat
Betyder Svarten fortfarande mest ! <3
Jag älskar han och har alltid gjort det :s
Visst jag har massa favvohästar
men han betyder mest ! <3
Jag menar jag älskar Goliat, Milla som jag inte sett på 1 år :( , Bizzan,Julius,å massa andra <3
men Inte lika mycket som Svarten ! <3
han betyder mest <3 även om jag inte visar det så bra <3
Jag HATAR HATAR HATAR att jag böt :(
Det skulle va vi hela livet ! ♥
Men det blev inte så ...:(
även fast jag verkligen vill byta till dej igen har jag lovat mej själv att aldrig byta något mer
förutom om döden skiljer mejj å Goliat åt <3
Då kommer jag komma tillbaka till dej
ÄLSKADE SVARTEN <3


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sa ju de :) de blir tomt utan honom :)

2010-08-07 @ 15:56:22
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men du får ju byta tillbax till Svarten ;) Han saknar dig!

2010-08-17 @ 21:06:08
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0