INGEN RUBRIK

Heej bloggen
Skulle egentligen göra detta inlägg den 14 augusti.
Det är mer än en månad sen du försvann älskliing
Jag saknar dejj enormt mkt gmn <3
Jah vet att du har det bättre nu :(
Du skulle fyllt 3 om femdagar :'(
Jag saknar dej enormt myckt hjärtat <3
Vanilj ♥
det ända jag kommer önska mej i jul och i födelsedagspaket
är att du ska komma tíllbaka till mej älsklling ♥
Jag älskar dig

Jag försöker leva
mina dagar som vanligt,
men det går inte.
Saknar dig
alldeles för mycket.

Om du går, så brister
mitt hjärta för evigt,
för det är dig jag älskar.

Jag gråter mig till sömns
nästan varje kväll, för jag önskar
att du kunde vara hos mig.

Försök inse,
det är dig jag vill ha.
Det är dig jag
vill leva med

Jag har massa av mina älsklingar i himmelen </3
Svaren på era frågor kommer strax <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0