2 bästa :)

Ja för er som inte vet vad 2 bästa är så är de att jag visar mina 2 favoriter
i olika kategorier :)
jag visar i bilder, skriver vart jag köpt dom och vilken färg dom e irl :)
kategorierna är
♥ toppar
♥koftor
♥nagellack
♥smycken
♥parfymer
♥ögonskuggor
♥läppprodukter
:)
enjoy!
Jag börjar med toppar/linnen/tröjor
min första favorit är.

det är en rosa och svart tunika :)
som jag älskar :)
du kan ha den till ett par svarta tights eller annat :)
mamma köpte den till mig men jag vet att den e från
Bikbok :)
kostade väl mellan 100-200 ´:)

nästa :)

det är en kort klänning/tunika :)
jag andvänder den till ett par svarta tights :)
köpt på newyorker
för 100-200 kommer inte ihåg :p
det e paljetter där uppe :)

nu nästa kategori
koftor
min favorit är

det här är en speciell adidas :)
har aldrig sätt en sån innan.
vid nacken är det en drag kedja så du kan välja mellan luva eller krage :)
den kan du ha t typ ALLT :)
köpte den utomlands och kommer inte ihåg vad affären hette :p
den kosta typ 150 kr :)

nästa¨

det är en edhardy kofta :)
och det är fåglar på hela
på ena armen står det edhardy sen är det tigrar på ryggen och bröstet :)

koftan e lika stort som ett tält seriöst :)
andvänd den t vad som helst :)
den köpte jag också utomlands för 350 kronor :)

nu nästa kategori
Nagellack :)

det här är mitt favoritnagellack!
det är lila med massa glitter i :)
fast man måste ha på massa lager för att få samma färg som i flaskan.
den e från Nivea , du kan köpa den på kicks tror jag :)
kostar väll 50 kronor
färgen heter 712 ice rose
för er som vill köpa det :)
nu nästa

det här är mitt andra favorit:)
det kommer från L'OREAL.
det är ett brun/rött nagellack med glitter :)
kan nog köpas på kicks för 50-70 kronor :)
färgen heter 104 :)
 

nu nästa kategori
smycken

det här är mitt favorit halsband :)
den kan  andvändas som brosch också :)
jag fick den i julklapp för 3 år sen tror jag:)
jag har ingen aning om vart den kommer från och vad den  kosta...
men troligen e den från London :)


det här är ett armband :)
det köpte jag i turkiet :)
jag köpte nog 12 stycken för 10 kronor :)
dom e så himla söta fanns i typ 100 olika färger

nu nästa kategori :)
parfymer :)

den här luktar sååå gott:O
den luktar vanilj :)
jag köpte den på rusta för 100 kronor ?
den luktar iaf jättegott

escada island kiss är d här :)
köpte den i turkiet för 50 kronor :)
den luktar en blandning av sött och salt :)


nästa kategori
ögonskuggor

den här ögonskuggan köpte jag på lindex :)
den heter cotton candy :)
och är jätte fin :)
kostade runt 70 :)

den här FICK jag av örjan för att hon inte ville ha den :O
den e iaf jätte bra :)
har ingen aning om vart den e köpt och vad den kosta :(

nu nästa och sista kategorien
läppprodukter

den här fick jag a mormor :)
den andvänder jag till att fukta läpparna med inan jag tar på läppglans :)
det är choklad och apelsin :)
vet inte vart den e köpt

det här läppglanset  ÄLSKAR jag  :O
det glittrar jätte mycket och smakar sött:)
det köpte jag någonstans för 100kr ?



Ja det va allt hoppas ni gillade det :)
puss


Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Jag rider på Ågesta, rider du?

2010-12-18 @ 21:21:06
URL: http://lolliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0