dag 5

Idag e det ju dag 5 på listan :)
börjar med info om skolan och fortsätter sen om hur min dag kommer se ut idag och hur  den såg ut igår :)
Iallafall jag går i enskede skola i klass 7D:)
vi har typ dom bästa mentorerna :o
Svampbob och Kaste :D
i min skola får man lätt nya vänner, mycket håltimmar :)
 längst ner i A huset finns ett uppehållsrum som heter Uppis 
där man kan gå på tjejkväll, köpa fika m.m
vår rektor är väll snäll?:)
vi har sveriges bästa träslöjd salar :)
nu kommer jag inte på mer att skriva :)
ni får en bild på skolan
 (stången e borta)
nu om min dag igår :)
jag satt hemma på morgonen gjorde en godiskalender t min lillebror :)
sen tagga jag ut m adam,emma å pappa, adam å emma åkte pulka
och jag fotade :) , pappa stod mest å frös :p
sen tagga vi hem :)
Då bloggade jag, sen kom Angela . :)
jag sprang i förväg t  julmarknaden å köpte godis sen tagga vi t farsta :)
sen hem baka pepparkakor :)
och sen tagga jag hem t moa m saga och klara :D
idag ska jag sälja pepparkakor på enskede julmarknad mellan 11-1 :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0