favorithästar

mina favorit hästar..
hmm :)
har bara 4 på farsta och dom kan jag lägga upp bilder på :)
först har vi mina allra första favorit på farsta var
SILVER jag gillar pållen fortfarande fast jag e för lång för gammelpojken :(

och ja bilden  e gammal

sen har vi underbara Keaton :)
som fortfarande e bäst !
hade honom hela hoppkursen och är glad över det
gammelgubben som brukade vara så sur var verkligen lycklig då han hoppade :)

sen har vi Svarten :)
finfina svarten <3
var skötare på honom i 1 år :)
ett underbart år <3
finns inte så mycket att säga om honom förutom att han e finast :)

sen bebis goliat :)
som jag är skötare på nu :)
men som jag kanske måste lämna ifrån mig :(
ska ju kanske byta från farsta :/
älskar han för evigt ändå :)


nu ska ni få  några gamla ridbilder :)




Kommentarer
Postat av: Stella

Vf ska du byta från bästa farsta? :( <3

2010-12-21 @ 18:04:05
URL: http://stellaorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0