JUUUUUUULLOOOOOV

heej :)
vet att ja skulle göra i min väska igår och mitt smink idag.
men skjuter upp det t januari :)
så skriver om mina drömmar och min dag idag :)
jag börjar m mina drömmar.
i går natt drömde jag om goliat :) <3
jag brukade inte drömma mardrömmar men när min drömfångare
gick sönder började jag drömma det igen?
min värsta dröm är när jag drömmer att ja kör bil :o


min dag idag :)
den började med en seg morgon :p
sen lektioner i skolan :pp
sen hade vi fackeltåg
gick med 1a 3b och 5c :)
seriöst hade ingen känsel ALLS i fötterna.
nu för 2 minuter sen kom den tbax :o
och ja :p
hade lilla julafton m tjejorna:)
fick ett skitsnyggt halsband och ett virkat mjukdjur av Saga
goodis och läppbalsam av klara
och
gooodis av moa :D
hahhah godisråtta ja e :3
ni får bilder på d nån dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0