Lista

                      

Dag 04 – OM MIG√
Dag 05 – min skola√
Dag 06 – Mina vänner√
Dag 07 – min dag√
Dag 08 – favoritfilmer/program√
Dag 09 – favorit fredagsmys√
Dag 10 – min allra bästa vän :)√
Dag 11 – den här veckan√
Dag 12 – bilder / information om kameran√
Dag 13 – detta tror jag på√
Dag 14 – min familj :)√
Dag 15 – veckans outfits√
Dag 16 – recept√
Dag 17 – min drömresa√
Dag 18 – 2 bästa√
Dag 19 –i min handväska
Dag 20 – mina parfymer / mitt smink
Dag 21 –mina favorit hästar√
dag 22-min farmor/farfar/mormor/morfar :) 
dag 23-önskelista
dag 24- Min jul :)
dag 25 -. mina julklappar :)
dag 26- min vecka
dag 27 - födelsedag önskelista
dag 28 -mina syskon :)
dag 29 -favorit blogg
dag 30- en  sista titt på mitt 2010
dag 31 - GOTT NYTT ÅR !
Har sett massa ha såna här på sina bloggar :)
så detta e min :)
börjar väll redan nu med .......OM MIG! ':)

Okej för er som inte visste så är jag en tjej på 13 år :)
födelsedag 27 januari (förintelsens minnesdag):p
mitt hela namn är Isabella Anna Bergström Brandt :)
jag ogillar ganska mycket :p
men det jag ogillar mest e nog.
Grädde,banan, Ormar, krokodiler,sjukhus :p, och typ Falska människor
min naturliga hårfärg är cendre :)
mina favoritdjur är hästar, Kameler, hundar och giraffer:)
min favorit årstid e sommaren men gillar vintern oxå :)
 jag gillar att rida,shoppa, vara med vännerna,baka och mycket mer :)
jag rider nu för tillfället på farsta och sköter världens finaste häst Goliat <3
jag tror det var allt om mig  :)
imorgon får ni reda på mer om min skola :)


√ = check ;)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilken schysst lista, ska bli kul att följa! :-)

2010-12-04 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0