min dag :)

Idag har jag vart i skolan :p
det va väl kul  eller?
vi hade en kvart engelska sen gick vi ut och övade på fackeltåg saken.
ah .
sen var d musik å när vi vänta på att komma in .
kasta killarna 7kt mycket snö bollar -.-
Sen Saga bah
- BELLA det kryper in några där !!!!!
(asså under musikhuset)
jag såg bara 2 ben
sen stack ett ansikte fram :o
jag bah
- OMG lixxom vi måste säga till laban ja menar tänk om huset skulle ramla ?
eller hålet täckas igen av snö?
så Laban fixa så dom kom ut :p
på musiken spela ja piano å sjöng "use sombody"(stavas?)
sen på NO:n kolla vi på typ  3/4 delar av kommisarie späck
sen lunch "lalalallaa"
sen på svenskan fick vi se klart på filmen :D
Sen hade vi håltimme på bilden :/
:/ för att bild e mitt favoritämne :p
aa sen tagga ja hem.
å kolla på kommisarie späck igen (a)
men bloggar mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0