remon

Du som påstår att han betyder så jäkla mycket för dig kanske fattar hur jag känner??!
Eller nej, skulle inte tro det.
Han är den ända häst jag någonsin kännt att jag hör ihop med, och så blir inget som man tänkt. Varför ska jag vara så jävla lång och han så liten och omusklad!? Jag och min älskade instruktör kämpade för att jag skulle få hyra honom, kunna tävla utanför dom små klubbtävlingarna.Både jag och alla andra blev förvånade varje lektion jag inte red på dig, men vi fick bara en lokal tävlig tillsammans. Men så blev det inte pågrund av andra personer och min längd. jag får bita ihop och hoppas att jag och Goldie når framgångar istället.
Goliat, eller Remon som du heter, du har förändrat mitt liv och jag kommer alltid att älska dig<3
Du kommer för alltid att vara min perfect match<3
Jag hoppas att någon ser vad jag skrivit
svar: aaww fett gulligt skrivet <3
jg förstår ;)
det e samma för mig å en annan pålle :)
visste inte att han hette det .:)


Kommentarer
Postat av: RemonIsMyPerfectMatch

Vet du vem jag är?

2010-12-03 @ 18:36:53
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: RemonIsMyPerfectMatch

Vet du vem jag är? Om min förra kommentar kom fram så är det inte min blogg. Datorn hade sparat den där. Kan du sluta prata fjortisspråk? Och Nej, jag tror fortfarande inte på att du vet hur jag känner.

2010-12-03 @ 18:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0