sorry

förlåt att jag inte hunnit blogga men har haft 5 föreställningar i skolan,läxor, osv :)
men nu ska ni få ett långt inlägg uppdelat i 4 delar, m bilder osv
har inga bilder på veckans outfits så jag strycker den punkten och kommer på nåt annat :)
då börjar jag med info om kameran och bilder :)
Ja som alla säkert vet har jag en canon eos 1000D :)
fast fick ett annat objektiv till istället för det vanliga :)
ja har haft den i 2 månader typ  :3
Jag fotar mest vatten/natur/djur/människor :)
Canon eos 1000d är en nybörjarkamera :)
Själv föredrar jag canon före nikon :p
men alla har sin åsikt ;)
den tar bra bilder har självutlösare på 10 sec och massa mer :D
nu ska ni få bilder jag tagit  m den :I




ja det va del 1 :)


nu del 2
Detta tror jag på .
Asså jag tror inte på något speciellt, eller inte gud och så men tror på Plopper :]
annars har jag ingen tro :)
 

Del 3 :)
MIN FAMILJ :)
Jag ÄLSKAR min familj <3
mer än något annat !
vi e 5 stycken  i min familj jag är äldsta barnet sen 2 småsyskon en mamma å pappa:)
dom  litar jag på upp t 100 % <3
dom finns alltid där även om vi bråkar <3
ja puss  :)


Nu del 4 som egentligen skulle vara veckans outfits som jag glömde fota :(
men min outfit idag är:
blåa adidas från Intersport :)
rosa tröja m en uggla från - newyorker 100:-
en blå&svart adidas kofta från Turkiet :)
en hals mössa från lindex :)
Ja vad ska jag skriva om :) ?
ingen aning :( bloggar mer imorgon :)


Kommentarer
Postat av: stella

Har frågestund på bloggen, fråga vad du vill! :D <3



http://stellaorback.blogg.se/2010/december/fragestund.html

2010-12-15 @ 20:21:56
URL: http://stellaorback.blogg.se/
Postat av: Sonja

Bra inlägg du skrivit! Synd att vi inte kunde komma på föreställningen! :-( Hoppas allt gick bra! kram

2010-12-16 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0