en sista titt på 2010

Godmorgon :pp
ska t mormor om 2 timmar måste käka,packa,göra mig iordning mm
är iinte säker på att jag kan blogga där :( så detta kanske blir mitt sista inlägg 2010 :p
fast hoppas jag kan blogga där :)
så bara för det tänker jag ha en tävling :)
ni ska gissa hur många inlägg jag gjort under 2010 :)
det e svårt men det e ett tal mellan 200-500 :)
priset blir något jag köper idag ;)
visar priset sen :)
ska äta mannagröt snart :pp
idag på  listan står det att jag ska blogga om
"en sista titt på 2010"
ja det e ju nyår imorgon..
men jag tycker 2010 har vart ett rätt bra år ?
eller ja jag har förlorat 3  nära vänner och bråkat lite.
men sommaren var UNDERBAR iaf turkiet, kollo,rdläger,landet <3
tyvärr är det så att jag bråkade mycket :/
men jag fick massa nya vänner :-)
bla,latifa,michelle,ronja,maria,saida,mina osv :)
jag har haft väldigt mycket otur!
först sträckte  jag nacken , bröt armen, nackspärr :pp
och mycket mer!!!
har faktiskt inte åkt skridskor någonting ..:ppp
men nu ropar mamma att det e gröt:)
så jag kommer nu e klockan 09:39
09:43
hahha tog 4 min för mig :ppp
ska visa er 1 bild från vintern,våren,sommaren,hösten, och nu på mig :p


 


ja d va lite bilder hejdå


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv; Det är inte "riktig" fake piercing, men jag köpte klistermärken på Panduro. De ser ut som fake piercings, så jag använder de som fakepiercing :)

Men de håller inte på tungan, men de funkar asbra i öronen/läppen/naveln osv.



Kram! (Fin blogg hörrudu!)

2010-12-30 @ 13:20:27
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0