Älskling <3

Örjan   om hur ?:

Jag satt just också och undrade hur i hela fridens namn du kunde glömma mig, men jag ville inte säga något :) Örjan älskar Igor också. Du vet det där hjärtat som vi köpte ? På baksidan av det hade jag skrivit : IGOR <3. När Ines(Den jobbiga lilla tjejen som förföljer mig) såg det trodde hon att det var min pojkvän xD

Hon : Varför står det IGOR där ?
Jag : För att jag älskar Igor.
Hon ; Åhh ... Är det en av killarna på fotbollsplanen ?
Jag : Nej, jag har känt Igor sedan jag var typ 5.
Hon : Jaha ... Är han snygg ?
Jag : Ja, Igor är fett het.
Hon : Hur gammal är Igor ?
Jag : Hon är 13, fyller 14 i januari.
Hon : Hon !?
Jag : Ja. Igor är en tjej.
Hon : Det är väl ett killnamn !?
Jag : Ja. Jag heter Örjan :D
Hon : Okej .... Gå iväg

Haha <3


älskar dej mer :o
hahah fett skön ines xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0