frågestund svar

danni om RIKTIGT BRA ANLEDNING :O:

Oj bröt du värkligen båda benen :O:S ?
haha aa bröt av båda på mitten :P

Men du kan väl vara med och sköta, typ aktiviteter och liknande? Vi kommer ju sakna dig i stallet! :( <3

2010-10-15 @ 20:14:03
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
ja, eller assså jag kommer kanske å sköter ibland :)
kommer sakna er oxå :) <3


nu svar på frågestunden :)
Postat av: Amanda Staaf

Hur länge har du ridigt?? :D
svar: 4-5 år :)

Postat av:

Varför är du fjortis för?
svar : Ursäkta ?, jag fjortis ?!
jjag supper inte har inte bajs i facet
inte 100000000 lager mascara ?
så jah e inte fjortis;)
ni kan få en bild som bevis :)

<--- e jah ?

se ;)

Postat av: Danielladenbästa

1. Gillar du mig?
2. gillar du smink ?
3. vart köper du dina kläder mest ?

/ daniella :D <3

2010-10-01 @ 18:05:11
URL: http://bbaaradaniella.blogg.se/
svar :
1. aa d e klart :D
2.aa om man inte överdriver m d :o <3
3.giina,hm,bikbok osv :)

Postat av: felicia den bästa <3

vilka är dina närmaste kompisar ?
gillar du mig ?
äru kär och i vem ?

:)

2010-10-01 @ 18:56:16
URL: http://feiiciiash.blogg.se/
svar :
1.typ Aaksana,alicia,örjan,micha osv :)
2.vet typ inte vem due :) men aa gillar alla min bloggläsare<3
3.nä inte just nu :) <3
eller om robert pattinson räknas så aa :)


Postat av: Marie - den söta

1. Hur gör du för att få hästen i form?
2. När lärde du dig att rida hästen i form?
3. Hur högt har du hoppat?
4. Vilka klasser brukar du tävla i (både dressyr o hoppning) , för jag antar att du tävlar? ;)

Det var lite frågor från mig! Fin blogg! <3

2010-10-01 @ 23:29:15
svar :
1. asså  d e svårt att förklara :)
2.typ 2 år sen :p
3.ingen anning :p
L:c l:d :) i ddressyr sn 40,60 i hoppning ::)

ja d va alla svar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0