ÄLSKLINGAR

Jag finns och tar emot om du faller
om du vill...
Jag lyfter dig upp när du inte själv orkar
om du vill...

jag skulle ej leva idag,

 om det inte vore för dig.

 Du väckte min själ till liv,

 den hade varit död i många år,

 du fick mig att skratta igen,

 jag hoppas att denna lycka består.

Det finns en blomma vit som snö,

 kan ej vissna, kan ej dö.

 dess namn känner du nog igen

 vänskap heter den
Jag älskar er bästa vänner <3 systrar/bröder <3
utan er klarar jag mej inte <3
Det här kommer bli ett långt inlägg med bilder och texter till dom som betyder mest <3

MICHELLE STENBERG <3
Du har alltid funnits där :)
jag har älskat dej sen första dagen vi sågs <3
våra minnen e oändliga !
ingen kan ta dom ifrån oss
det finns ingen ingen som har lika dan humor som oss <3
Du har alltid vart som en extra syster <3
12 år av lycka <3

Alicia Fornstam <3
Jag litar på dej t 100% <3
sommaren 09 är oförglömlig<3
vi har oxxå sjuukt många minnen tsm <3
sen första året på dagis <3
det känns som att vi glider isär gör vi det?
jag hoppas du fattar att du betyder <3

Emma Bergström <3
du fattar inte hur mycket du betyder :o <3
du betyder MEST MEST MEST !
Fattar inte hur jag kunde få en sån fin syster <3
världens sötaste <3
Sen 17 okt 99 har jag haft dej vid mej <3
du är och kommer ALLTID vara min älskade lillasyster <3
älskar dej t 10000000000% <3

Adam <3
Det e exakt samma sak som med Emma <3
ni betyder mer än någon annan <3
utan er är jag ingen <3
jag älskar att se dej utvecklas <3
snart är du inte min lilla bebis längre :(
du blir en stor kille snart <3
men du förblir alltid min lillebror som betyder mest <3

MIKAELA EDLUND <3
vi har bara känt varandra i ett år <3
men jag älskar dej enormr :o <3
och litar på dej i 100%
fast precis som med alicia känns det som vi glider isär :/
men jag finns alltid för dej <3

Felicia Nordell
Vi har känt varandra 2 år ?
du e den där perfekta prinsessan <3
som jag älskar <3
fast vi glider isär :/
jag älskar och litar på dej ändå <3

 Saga och Klara Holmgren och Moa AT
Ni betyder så j*vla mkt :o
Saga å Klara jah har känt er i 10-11 år :)
och vi har aldrig bråkat eller något det kallas Äkta vänskap<3
Moa jah har bara känt dej 3 år ? <3
å älskar dej ändå :)
alla flummiga minnen osv .
:)
jag vill bara säga jah älskar er <3

Detta var några av mina älsklingar <3
jag har glömt några <3
men det betyder inte att ni inte betyder något :o <3
Jag menar jah älskar Mamma,pappa,farmor, farfar,mormor, morfar,ronja m.m
lika mkt <3


Kommentarer
Postat av: Sonja

Va fint du skriver om alla dina vänner! Vi älskar dig också!! Kram

2010-10-08 @ 17:59:27
Postat av: Cassie

hur känner du alicia? :)

2010-10-14 @ 14:30:47
URL: http://cassandraskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0