SAKNAD

Skulle egentligen göra detta inlägg den 14 sept
Det är mer än 2 månader sen du försvann älskliing
Jag saknar dejj enormt mkt gmn <3
Jah vet att du har det bättre nu :(
när du slipper lida <3
Vanilj ♥
det ända jag kommer önska mej i jul och i födelsedagspaket
är att du ska komma tíllbaka till mej älsklling ♥
Fast jag vet att det e omöjligt <3
Jag älskar dig

Jag försöker leva
mina dagar som vanligt,
men det går inte.
Saknar dig
alldeles för mycket.

Om du går, så brister
mitt hjärta för evigt,
för det är dig jag älskar.

Jag önskar att du var här hos mej
att jag fick se dej igen

Försök inse,
det är dig jag vill ha.
Det är dig jag
vill leva med

Det tomma tomma hålet i mitt hjärta
kommer aldrig läka:'(

Den sista meningen jag sa till dej var :
" Jag ska kämpa för oss gumman ,
Jag kommer aldrig glömma dej "
DU VAR LJUSET I MITT LIV
Regnbågen i min svartvita värld .
Jag är inget längre.





Bilder från första dagarna <3
Nu kommer den sista bilden jag tog ;/ </3

Jag saknar dej <3
Säg inte att det inte är värt att kämpa för
det är inget jag vill hellre ! <3
Snart ses vi igen <3
jag hoppas du väntar på mej
I miss you and i promise i'm thinking at you
every day
I love you today , tomorrow and forever
i said FOREVER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0