sorry

Hejj bloggen
sry att jah inte har bloggat på länge
Igår vare skola vi hade gympa (orienering) det SPÖREGNADE
hade bara ett par "tyg" ballerina skor med mej *smart* som jag är
det va orientering i svedmyraaskogen
Fett svårt ju fast det gick bra
gick me saga , klara å masse hahha
iaf mina skor blev fett blöta å fick ett hål.
Sen när det va klart skulle vi gå tbax t skolan .
Jah tog av skorna å gick i mina "nylonstrumpor" det va värsta vatten pölarna hahha
så jah gick "barfota" från skogen t skolan hahah
och nu e min stor tå helt svullen venne varför :p
Smart man e ;)
Skolan idah var okejj
gick iväg en timme tidigare haha (:
man fick tyyp det .
CIAO

Vad tycker ni om regn ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0