Favorithästar

Shu tänkte göra ett inlägg om alla mina favorithästar jag har haft <3
BRAGE

Min allra första favorit häst var Brage en fjording
som stod i ett litet stall nästan vid mitt hus
jag gick dit nästan varje dag .)
Sen en dag när jag kom var han borta .
Han hade flyttat .
har ingen bild ;/
MAX
Max stod på farsta länge
första gången jag red på farsta fick jag Max
han var stor,smal och seg
i början var jag rädd för honom men jag kom mer och mer
närmare honom han blev min bästa vän <3
efter några år
dog han :(
han blev 30 år .


Texas
jag älskade Texas under tiden jag älskade Max
han dog när han var 15 ;/
ungefär samtidigt som Max .
Jag harr tyvär ingen bild på honom ;/
men komer ihåg att han var fux med en bläs :)

Dennis
Efter max och texas död
kom det en liten brun c eller b ponny t farsta .
Jag red han nästan varje gång .
Sen flyttade han :(


SVARTEN
Efter allt
så blev jag kär i dej
du blev min nya bästa vän och jag älskade dej :)
jag ser dej varje dIg i stallet.
Jag du var min älskade sköthäst sen böt jag.
det är mitt jobbigaste beslut jag gjort ;/
Jag älskar dej fortfarande mer än du tror<3


Milla/Mille
Jag red dej en gång :)
du var den suraste häst jag träffat .
men ändå fann jag pärlan i dej <3
Du blev min favorit jag åkte till
skutan en vecka efter å hoppades på att
få rida dej
men du hade vilodag .
Nästa gång jag kom var du borta du hade flyttat.
Jag saknar dej :)

och till slut

GOLIAT
Dej kommer jag ALLTID älska dej gubben
du e min prins :)
vad mer kan jag säga jo
5 ord
JAG ÄLSKAR DEJ MIN PRINS <3


Kommentarer
Postat av: alicia

kan du be din lillasyster logga in på facebook för hon fråga mig en fråga jag ska svara på :)

2010-09-19 @ 18:35:24
Postat av: alicia.

gift dig med goliat då :)

2010-09-22 @ 20:31:35
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0