Ta mig tillbaka !

Längtar sjukt mycket till augusti då sticker jag och familjen ner till Turkiet i en vecka , var ju där förra sommaren på Sunpark garden i Antalaya . Iår blir det ett annat hotel . Men kan berätta ett minne från Sunpark Garden .

Typ nästsista dagen så badade jag och Emma i en av poolerna då kommer en "personal" förbi och tappar en penna i vattnet , han ber mig ta upp den men det finns bara ett par skitsmå byggarebob simglasögon så jag får ta på mig dom och dyka ner på botten och ta upp pennan åt honom då säger han
"thank you i will always love you" typ . Sen efter några minuter kommer han med en frisbee som han skrivit "Sex on the beach " på  så dansar han , asså han gjorde min dag :D
kan ju lägga upp lite bilder när jag ändå är igång :)
poolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0