ullared

Hej bloggen kom hem igår kväll runt 10 och kände mig lite hängig så det blev ingen bloggning
Men iallafall  så var det en riktigt lyckad dag i ullared . tänkte förklara hur det gick till när vi åkte dit , när vi var där och när vi åkte hem. Klockan 23 kom en taxi och hämtade upp oss och sedan åkte vi till T-centralen där vi möte mormor 23:30 vi gick runt lite bland galna ungdomar som druckit . sen kom bussen jag satt vaken till kanske 2 . sen somnade jag i någon timme och vaknade sedan av fruktansvärt ont i nacken men det gick snabbt över . sen sov jag några timmar till och klockan 05:30 var det dags för frukost . Jag åt en äggsmörgås och drack lite festis . Sen var det dags att ställa sig i kö för att komma in. Vi ställde oss där ute i kö runt halv 7 (det öppnade klockan  7)  vi dtod i en halvtimme och sen öppnades portarna och vi kom in bland dom första sen shoppade vi till 3 sen var det dags att åka hem. på bussen visades i rymden finns inga känslor och nån med JUlia roberts . sen var vi hemma :)
tänkte visa ett bra köp
 detta köpte jag för cirka 60 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0