Usch

tänkte blogga angående sprutan igår . Vi gick till dalens sjukhus där vi skulle ta den lilla djävulen. Vi satt i väntrummet cirka en halvtimme sen var det dags . Jag bara gick in och satt mig så stack dom och så gick jag ut....
Fast ne jag vägrade i flera minuter . Jag var allmänt agressiv och var påväg att sticka därifrån ett antal gånger det är så himla obehagligt med sprutor ! fast hellre det än att få massa läskiga sjukdomar . Sen tog jag sprutan det stack till lite och sved i nån timme efteråt . Efter sprutan åkte vi till bauhaus där jag och Emma satte oss och köpte varsin glass det blev en Daim päron för mig . Den var godare än jag förväntade mig .
efter det åkte vi hem och jag fick dataförbud under kvällen.
tänker inte gå in på mer detaljer.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Bra blogg du har!! ♥

2011-04-19 @ 09:12:16
Postat av: micke

varför fick du dataförbud? =)=)

2011-04-19 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0