svar

bästa köp från Ullared?
Svar:hmm...det måste vara min kameraobjektivväska eller mina 2 armband.
Sämsta köp från ullared ?
Svar: Antagligen mina fönsterklistermärken.
sämsta köp någonsin?
Svar : Ett spel till datan som heter "Billy hatcher and the giant egg" köpte det för 27 kronor
bästa köp någonsin?¨
Svar:min systemkamera fast den köpte inte jag men isf min sänglampa.
hur lång tid tar det till ullared ?
Svar: beror ju på vart du bor men från mej mellan 5-7 timmar
vart ligger ullared ?
s: i Halland mellan Varberg och Falkenberg (typ) 
rekomenderar du ´mig att åka dit ?
s: Gud ja ! alla som har tid borde åka dit ;)
gillar du senap?
s: Usch nej , verkligen inte !
gillar du cheesecake ?
s: Har faktiskt aldrig smakat det men antagligen :)
kan du lägga upp en video när du sminkar dej?
s:Ja varför inte ;)
Nämn tre av underbaraste personer du känner (ej släkt)
s: Saga,Klara,Moa men Alicia ,micha,ronja,örjan osv är riktigt underbara
Vad använder du för smink?
s: Mascara och läppglans ;)
Vad är ditt favoritklädelsplagg?
S:Nämen oj , ska jag välja 1 ?,isåfall min macaron t-shirt
Favoritmat?
s:ost och skinkpaj
Favorit tv-program?
S: lätt The simpsons
favoritljud?
fågelkvitter
favoritdoft ?
bensin :O
favorit glass?
Solero shots :(
vackraste stället som du varit på?
Grekland
kan du lägga upp en bild du ritat ?
har gjort det men kan lägga upp en i slutet av inlägget :) 
tips på bra "teckningpennor" ?
Ja i allafall att fylla i konturer med kan jag tipsa om Stabilo point 88 :)
gillar du mig ?
Vet ej vem du är tyvärr
vilken är din bästa häst ras ?
Jag faller för Frieserhästar,Nordsvenskar och Arabiska fullblod
vill du va fjortis
Absolut inte
ska du bli blondin?:P
Nja , vet inte
gillar du någon nu ?
aa
varför bloggar du ? :)
för att jag vill bli journalist och för att de är kul :)
vad är viktigast, insidan eller utsidan ?
Insidan ofc
vilken skola går du i
Enskede
hur lång är du ? =P
typ 170 cm
hur mycket väger du ?
ingen aning
är jag bäst ?
Nä, Jag är ;)
vad är skilnaden mellan dig och dina syskon ?
Fattar inte frågan , men jag är äldre och bättre :)
hur många besökte din blogg i dag / i går / i förre går?
idag 20,igår 21 och i förrgår 54 ;)
1.vad har du för bhstorlek?
haha , lite privat ;)
2.vad e ditt favvodjur
hund,häst och kamel
3.vad e din favoritfärg
Rosa och turkos
4. hur många djur har du haft ?
ojj runt 10
5.vilken e din favvoaffär
gina eller bikbok eller nej Gekås
6. vilket e ditt favvo centrrum Farsta eller globben ?
inget av dom , men måste jag välja så farsta
7. 8.jillar du jastin biber?
nä , fast låtarna är Okej
9. ska vi bada nån dag ?
Ja ..visst ;)
kan du blogga mer? :D
Ja eller kan försöka ;)
vilken är din favvo karusell?
på grönalund då eller ? isåfall extreme :)
favorithäst på farsta ?
S:Goliat såklart , men gillar Svarten ,cappucino,pegasus och silver väldigt mycket
favorithäst på skutan?
s: har inte vart där på väääldigt länge men ´Milla som stod där ;)
Varför e du såå söt och din blogg bäst ?
s: för det första tack :) , för det andra ingen aning men jag är inte speciellt söt engligt mig själv :)
är de svårt att rida ?
s: det är väl som med allt annat man aldrig provat :) , men de beror ju på vad du menar ? :)
är du bra på att göra mat ?
s: bra och bra vet jag inte .. men kan göra bland annt lasnage,rotfruktsgratäng osv :)
vilka är dina favorit ämnen i skolan ?
s: Bild , slöjd och hemkundskap
tråkigaste ämnen i skolan?
s:Svenska och ibland franska
och
vilka ämnen är du bäst & sämst i ?
S: franskaär jag antagligen sämst i .., men är bra i hemkundskap :) 

 bild jag ritat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0