10"garderobfavoriter"

ska visa er 10 "garderobfavoriter" alltså  jag visar 10 favoritsaker från min garderob :)

min favorit grej är det här skärpet :)
jag fick det i födelsedagspresent
kommer från en affär i jakobsberg som heter Axara :)
jättefint till en leopardklänning typ :) eller ett vitt linne :)


den här tshirten köpte jag på ginatricot i somras
då den var nästan slutsåld men fick med mig en hem :)
tycker den är jättesöt
är super nöjd över detta köp :)

Älskar denna tshirt den e  luftig och skitsnygg !
köpte den i  somras i norrtälje på lindex :)
älskar detaljerna och killen på bilden (grr) <3

det här är en stickad kofta/cardigan från bikbok :)
den e också luftig och inte så varm man kan ha den på sommaren och vintern
gillar leopardmönstret och färgen :D

den här pyjamasen fick jag i lördags av mormor :)
den e jääääättesöt :) och mysig
älskar cupcakes och söta saker så denna e perfekt! <3

ett helt vanligt linne från gina tror jag :)
gillar kombinationen av färgerna :)
och mönstret på spetsen :) detta kommer användas i sommar :)

den här klänningen hade jag på carros bröllop :)
den sitter jättesnyggt och jag gillar att man kan ta bort axelbanden :)
kommer oxå användas MYCKET i sommar :)

ooj detta är 2 helt olika saker på en bild (sorry mitt fel )
okej men den vita lurviga mössan fick jag i  julklapp
den är inte jättefin på mig men den e jätte mysig och skyddar håret mot
den värsta snöstormen :)
---> den köpte farmor åt mig på punktshóppen för 10 kronor :)
den e skön och skit snygg :)

detta är det sista plagget från ginatricot:)
det är ett par ljusblåa jeans med nitar :)
jättesnygga till ett långt linne :)




hoppas ni gillade detta :)


Kommentarer
Postat av: alva<3

vf har du så hiiiimlllaaaaa snygga kläder du måste slänga några eller ge dom till mig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0