dag 1 :)

en bild på mej + 10 fakta :)

uttjatad bild,javet
*Jag har sjukhus och sprutskräck
varför vet jag faktiskt inte det är väl något som skrämt mig..
* Jag tror på spöken.
jag tror inte att spöken är lakan som svävar runt utan människor som
blivit spöken för att  hämnas på någon .
Jag är lite av en shopaholic
det e sant så fort jag shoppar MÅSTE jag köpa nåt annars får jag "panik"
Min högsta dröm är att gifta mig med Robert Pattinson :3
Hahhah 1000 procent sant :)
När jag ser en stjärna falla önskar jag mej Alltid att få ett evigt liv :)
ingen komentar
När jag var liten drömde jag alltid om att få en giraff :3
fråga mig inte varför, har ingen aning
Mitt favoritdjur är kameler
Ja d e sant alla tror typ att hästar är d men nopp :)
Min naturliga hårfärg är blont :p
Sant , vill färga tbax men vågar inte :pp
3/4 av mina kläder är koftor :pp
Jag har typ bara koftor ! :o
Jag blir lätt irreterad på små saker.
Ja har ingen aning om varför :)
Jag är beroende i simpsons :)
jag ääälskar simpsons :)

ja de va lite fakta :)
och som bevis till att jag vart blond kommer här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0