mina husdjur

Dag 5 – Mina husdjur
ska skriva om mina husdjur jag haft ..
jag är värsta djurmänniskan har haft djur sen jag föddes!
dom första 2 djuren jag hade var 2 guldfiskar
en svart som hette Blacky och en guld som hette Goldie eller egentligen var det mammas fiskar..
Sen fick jag 3 egna guldfiskar
Ludde,Mulle och Chico fast dom åt upp varandra så ja..
där slutade "fiskperioden"

Sen efter 1 år (typ) fick jag  och emma varsin dvärghamster :)
Nicke&Nilla
Nilla dog i cancer när hon var 1½ och nicke blev väl 3

(inte min bild)
sen fick vi 2 virvelmarsvin som vi hade i 2 år ?
Coral och Jennifer.
dom sålde vi till någon på landet ...
dom lever nog fortfarande :)

(inte min bild)
sen fick vi en Rottweilervalp som vi hade i typ 3 dagar :(
Nelly hette hon :/ saknar henne <3

(inte min bild)
sen köpte vi en ny hund Lucas
en liten cavalier king charles spaniel :)
vi hade honom i ungefär 3 år sen var vi tvugna att sälja honom :(
saknar honom jätte mycket :(


sen hade vi uppehåll
sen köpte vi 2 hamstrar igen :)
vanilj och dexter :)<3 som dog i somras båda 2 .

nu har jag inget djur men vill jäääääättegärna ha ett..
vem vet kanske blir det min drömhund en
Chowchow


Kommentarer
Postat av: ida

klart jag ska, nomnom på kollokillar, hähä :$

själv då?

2011-02-06 @ 19:27:00
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/
Postat av: ida

jag med, vilket ska du på då? :)

2011-02-06 @ 20:31:18
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/
Postat av: Sonja

Chowchow är läskiga hundar, har blivit huggen i näsan av en sån! :-( Har fortfarande ett ärr!

2011-02-07 @ 09:56:51
Postat av: Anonym

vem är hon sonja som kommenterar överallt? ;s

2011-02-07 @ 14:56:15
Postat av: Ida

Jasså, okej. Det är ju asmysigt där! Jag ska till någon watercamp grej eller på nån annan.. Haha kommer inte ihåg va de heter :)

2011-02-07 @ 17:10:06
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0