nagellack

eftersom jag är hemma och sjuk tänkte jag att jag kunde visa mina 10 favorit nagellack :)
ni kommer få se ALLA mina nagellack men resten får ni se imorgon ;)
jag visar mitt favorit längst ner :)

10.som ni ser är den här från depend den e mintgrön och kostar 19 kronor :)

9. den här e oxxå från depend :) det är en "banangul" färg med glitter i :)
kostar också 19 kronor på cubus :)

8. den här e från nivea :) det är ett rätt gammalt nagellack kostar väll runt 50 kronor :)

7. från Isadora , jag gillar deras naglellack för dom sitter kvar länge :) kostar typ 50 spänn :p

6. detta har jag visat förut :) också från nivea kostar runt 50  :)

5. också från nivea , en röd/rosa färg :) fast den torkar inte på 45 sekunder som står på flaskan :(

4. ingen aning vart ifrån det kommer :o men riktigt fint fast inte prigmenterat!, sitter på länge:)

3. från viva la diva :) sitter länge oh är nästn omöjligt att få bort! :O älskar det :)

2. jag har 2 stycken av denna färg ! sjukt bra  från depend :)
nu till min absoluta favorit!

1. den här färgen är skit snygg på ! kostar bara 30 kronor! sitter som berget :)


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

FINA :)

2011-02-02 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0