3 dagar

Mina parfymer 
Min ridning
Mina mål inom Ridning
detta måste jag blogga om nu .. så det blir ett långt inlägg :)
jag strök mina ´mascaror för min syrra blev lite arg när ja skulle fota dom men men
börjar med mina parfymer :)
kommer förklara vad alla  "heter"

<--- till vänster
escada island kiss
date me
date (någonting)
Hurry up
Love generation pink
vanilla blues
&
Harajuku lovers
lil'angel :)

till vänster <--
mimmi pigg bodysplash
hk bodysplash
-||-
snobben bodysplash
date
la rive
avril lavinge black star
3 st från yves rocher
escada island kiss :)

nu min ridning
just nu har jag ju inte ridit på 3 månader typ ...
men jag tycker att jag rider bra men har mer att lära :)
jag kan ju få en häst att gå i form,hoppa ett hinder ,galopera osv
men vill lära mig mer tex öppna å sluta :)
så ja :)

Mina mål inom ridning
* tävla i 1 meterhoppning
*rida i globen
*lära mig öppna/sluta
* börja tävla i dressyr
det e väl dom målen jag har ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0