min favoritbild

idag ska jag visa min favoritbild :)
kan visa en naturbild,en djurbild & en randombild :)
först visar jag mina favoriter av kategorierna jag tagit med Kompakt(digital)kamera
först en Naturbild

den fotade jag på bodaborgcamp :) i typ maj ?
är RIKTIGT nöjd med den pga att den e fotad m en digitalkamera med 8.0 mp ? :)
nu djurbild

tagen med samma kamera :)
också nöjd med :)
ingen aning när ja tog den...på skansen m skolan  iaf :)
men  gillar färgerna i bilden ;)
och nu en heelt random bild

det blev en till djurbild :)
gillar bilden :)
det jag gillar är att solen lyser :)

nu bilder från systemkameran :)
naturbild


det e svårt att välja en men tror bild 1 eller 2 e finast :)
fotades samma dag :)
nu djurbild (hartypingen)

vet att ni sett den här förut men gillar den licksom :)
gillar att fota fåglar :)
nu Random bild  då visar jag 3 :)



Jag gillar bilderna :)
vad mer kan jag säga ?
hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Fina bilder! Du är duktig att fotografera!

2011-01-12 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0