Mina favorit spel

Gomorron :)
sitter vid Emmas dator å bloggar vaknade nyss :)
måste dra runt 11 så aaa
vår skola har ju studiedag idag :3
men okej jag skulle blogga om mitt favorit spel....
till xboxen är set självklart SIMS 3 !!
jag vet inte varför men det e roligare än 1 & 2 men mycket svårare :)
mitt favoritbrädspel är nog monopol jorden runt eller vad det heter i det köper man typ byggnader tex kinesiska muren , eiffeltornet :)
fast sen gillar jag även cluedo och Pictionary :)
mitt favorit "spel!" man bara behöver papper,penna och en hjärna till måste nog vara..
Stad och land eller gottochblandat alla säger olika :)
det e iaf att man skriver typ 5 kategorier tex
land,stad,namn,maträtt,film typ
sen tänker någon
abcdefghijklmnopqrstuwvxyzåäö  till ån säger stop
och  då blir det H säger vi
då ska man skriva ett land,en stad,ett namn,en maträtt och en film. på H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0