favoriter

jag skrev ju att jag skulle visa mina favorit mascaror idag :p
det får bli en annan dag '.' men ni kan få se mina 5 favorit parfymer:)
dom visas INTE i ordning :)
jag tänkte börja videoblogga :)
sök på youtube på multichubbabubba så ser ni en video :)
min sminkkollection 3 typ ':p
aja nu t parfymerna

den här parfymen köpte jag utomlands i turkiet i nån  liten mataffär för 50 svenska kronor typ 10 lyra :p
den luktar en blandning av sött och sommar en udda kombination :)
men den luktar jätte gott:)
den heter Escada island kiss :)

den här köpte jag i nån  liten hälsobutik i stan för 60 -70 kronor?
men den luktar svagt .men själva lukten e persika :)
den heter peche jaune (gul persika):pp

den här köpte mormor t mig när vi åkte t turkiet :D
den kostade väll  mellan 100-300
den luktar en blandning mellan vanilj och citron :)
och heter
harajuku ♥ lovers
LIL'ANGEL

den här köpte jag för 2 år sen typ:)
på lindex tror jag :)
den kostade 100 kronor:)
och den luktar blommor och sommar :)
älskar den lukten!
och den heter LOVE GENERATION PINK

och detta e den sista :)
köpte den i kungenskurva för 40-70 spänn
den luktar vaniljvaniljvanilj !
älskar lukten :)
den heter vanilla blues


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0