Januarylista

tänkte göra en sån där lista igen.. för det behöver jag nog
kommer aldrig på något att blogga om annars :p
å då e allt planerat c(: ska börja m en nuu !

Dag 08 – Mina Fobier
Dag 09 - Mina mål i livet
Dag 10 – Mitt favorit spel
Dag 11 – Min favoritbild
Dag 12 – Min drömkille
Dag 13 – Mina parfymer
Dag 14 – Mina favoritmascaror
Dag 15 – Min ridning
Dag 16 – Mina mål inom Ridning
Dag 17 – Detta gör mig lycklig
Dag 18 – Detta gör mig olycklig
dag 19- Sminktips
dag 20- Tips och trix
Dag 21 – Mina Nagellack
dag 22- ett minne
dag 23- Min handväska
dag 24- Överaskning
dag 25 - Min skoldag
dag 26- Dan före my birthday
dag 27 - Happy birthday to me ! ;D
dag 28 - presenter
dag 29 - min högsta dröm
dag 30- Mitt rum
dag 31 - Mitt Januari :)


jaha då va de bara att börja :)
detta kommer bli långt men får väl fatta mig kort :)
mina fobier är väl minst 5 stycken iaf ;)
Sprutor eller a nålar över huvudet taget :o,ormar,getingar (usch),Fiskar i sjön,(fett äckliga),tandläkare/sjukhus,
döden,Källare,vinden,hajar,brännmaneter OSV !
ja detta e bara LITE av mina fobier :o





Kommentarer
Postat av: Sonja

Oj vad många nojor du har! :-)

ska bli kul att följa din lista

2011-01-09 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0