Ännu ett tråkigt test

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Som Rob :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Pappa
4. Hur lång är du? Ingen aning ;)
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Pirates of the caribbean , i främmande farvatten.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Har inte mobilen här
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa ;)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av det
9. När såg du senast din mamma?  Några minuter sen ?
10. Icke godkänt i något ämne? Inte vad jag vet.
11. Mvg i något? Hemkundskap..
12. När vaknade du idag? 9:41..
13. Vilken är din favoritplats? Landet eller Rhodos ♥
14. Vilken plats föredrar du minst? En stinkande soptunna , eller en toalett!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Hemma hos Rob :)
17. Vad sover du i? BH & Trosor eller t-shirt och shorts
18. Hur många kuddar har du i sängen? minst 4 :)
19. Var har du bott/bor? Lite överallt
21. Tycker du om kaffe? Nä :s
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy!!!,nä men jag vet inte juice ?
23. Kan du spela poker? Nä ._.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nja men vet en tjej i skolan som fyller år samma dag :P
25. Vill du ha barn? Varför inte ?
26. Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan vet jag inte men kan ju vissa meningar på franska,tyska,engelska ,spanska osv :)
27. Har du någonsin åkt polisbil? Ne men suttit i en :).
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Pool ;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder :s eller onödiga saker..
30. Är du cool? Jag är awesome!
31. Kan du rulla med tungan? Jadå :)
32. Vem är den roligaste människan du känner? Förutom jag själv ? får det bli mr.örjan eller Morris ♥
33. Vad har du för ringsignal? Spiderpig , thihihi
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett värmeljus..
36. Kan du byta olja på bilen? nä, Borde jag kunna det ?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Den jag senast läste ut är Om jag kunde drömma men just nu läser jag Breaking dawn.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Nej.
39. Dansar du i bilen? jadåp
40. När var du i kyrkan senast? vet inte..
1. Hur många hål har du? Det beror på vad för hål vi snackar om :P
42. Har du någon piercing? Japp i öronen
43. Har du någon tatuering? Neh.
44. Gillar du någon just nu? Jajemän
45. Har du provat droger? nopp
46. Röka eller snusa? inget :s
47. Har du pojkvän/flickvän? No , singel ;)
48. Vad är ditt mobil nummer? 073123456789012 skämt åsido
49. Vad ska du göra ikväll? SOVA
50. Har du några syskon ? Jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0