BILDBOMB FRÅN FOTOÄVENTYRET DEL 1

Kom hem för en stund sedan !
Jag och Celicia var på skansen det var väldigt
mysigt :)
Vi käkade hamböörgare , köpte brända mandlar och gammaldagsa
karameller :D
Och tog en massa kort såklart ! tänkte bjuda på några
utav dom 445 korten om ni vill se fler gå in på min
facebook Bella knug bergström ♥ eller komentera!

Bertil eksnorre :)

En väldigt mullig säl som dränker sig själv ?

en väldigt pratglad get :D

bäääää

den pratsamma geten igen :)

Perversa Benny och hans mamma ♥

en stegrande Benny :)

Goatfight !

Nyfiken i en strut :)

Mamma elg *jagvetattdetstavasälgmenvembryrsig* med en stooor mule ^^

Pappa ääälg

Ett knubbigt vildsvin :3

Järv , sjukt att ett sånt litet djur kan äta en hel ren :o

bäbävitalamm :)

En ANKA som ville vara med på varenda bild jag tog ._.

Jag har alltid velat ha en Anka :3 (nej den är inte redigerad)

Kossamu mule :)

enväldigtsöt kossamu som jag döpte till 0216 :)

o216's kompis 0227 :)

en väldigt ful bild  :(

sååååååhär söt ♥
'
Min favoritbild :)


En lejontamarin som alltid har varit min favorit apa! fick ingen bra bild :(

Jag laddar nog upp en del 2 och 3 också ! ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0