Glömde berätta om grönan

Glömde berätta att jag och Emma var på grönalund idag ^_^
Det första vi åkte var Frittfall, Och brevid mig satt en japan(?) som var fett skön han
sa att hans hjärta hoppade ut hela tiden .Efter det åkte vi
Jetline i första uppförsbacken/nerförsbacken hördes värsta smällen
och vi fastnade , Vi satt där uppe i 20 minuter !
Personalen kom upp hela tiden och frågade om alla mådde bra osv.
Det var faktiskt rätt kul att sitta där uppe :) Under tiden smsade jag ..
Sen startade den och efter där dom tar kort stannade den igen i cirka 1 minut.
Vi åkte lite mer och åkte hem sen :d Jag pallade inte vara kvar.
Ajuste ! På tunnelbanan träffade jag och emma Bob marleys son Ziggy :D
fett cooolt :)


Kommentarer
Postat av: Sonja J

Häftig dag!

2011-07-01 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0