Godmorgon :)

Här är det inlägget jag skrev på min blogg. Vaknade som sagt precis så jag har inte riktigt piggnat till för att orka skriva ett helt nytt ;) Anyway här är det ------>

Vaknade klockan 11 imorse. Just nu är den 11.29 ... Jag och syrran skyndade oss med att klä på oss osv. och sen sprang vi över till farmor och farfar. Det var bara det attvi hade glömt att de skulle åka iväg idag. Som tur var var de hemma men det var också ett par kompisar till dom så för att inte störa (och för att inte behöva visa oss i våra jätteheta kläder och morningfaces) smög vi in, tysta som möss och satte oss vid datan. Vi kan höra farmor springa här i korridoren. Ingen vet att vi är här. Vår farbror bor ju här också så det gör inget ifall de skulle åka iväg för då kan ju han låsa efter oss ;) Tänkte mysa lite med fåglarna och se om vi kan få igång sims2. Jag gillar faktiskt det bättre än sims3. Jaja, nu ska jag kolla lite grejer på datan och så får vi se om vi vågar visa oss så som vi ser ut idag x) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0