Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut..

Inatt var en HEMSK natt .
Jag drömde en mardröm som var såhär:
Det var nån svarthårig man  med glasögon (om jag tänker efter såg han  ut som Crocker fast irl)
Han hade vart på adams dagit och skärt med en kniv på alla barnens halsar :s
Några hade överlevt inklusive Adam!
Sen på gården var det någon dans fest ? Då såg adam honom och började skrika och mannen gick närmre och närmre oss . Jag sprang upp och ropade på
pappa men Adam blev tagen och Illon som han hette och Illon lade adam på nån massagebänk och
började skära honom . Sen kom pappa och han,adam och Emma fördes in  bakom en stor scen !
Sen kom Illon ut med Adam inför en stor publik och jag vart tvungen att tatuera mig !
(alla överlevde på något konstigt sätt)
Sen vaknade jag  cirka 4 gånger inatt av att jag frös pappa hade
tagit båda täckerna !
Men efter en timmas kamp mot en sovande pappa fick jag mitt täcke och somnade om till Halv 9 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0