INGEN RUBRIK

God kväll alla bloggläsare. Idag var jag på min lillakusin Alvas dop ♥
Sen efter det trevliga dopet stack jag och min familj
till media markt för att Emma och pappa skulle köpa en Systemkamera.
Även jag fick en liten "present" hihi :*
senare åkte vi till Levinsky's och åt en jättemumsig Pastasallad med kyckling
och curry .
Nu sitter jag här vid datorn och gör ett sista inlägg typ..
För imorgon sticker jag till Leksand med familjen + Celicia's familj .
Och då blir det ingen bloggning förens på Onsdag kväll ..
Men har'e gött så hörs vi kanske ikväll eller imorgon..
Kan även vara möjligt att det trillar in ett litet inlägg från mobilen .

Bild tagen för cirka 30 minuter sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0