Inköp

Hej alla söta kom nyss hem :D
Jag satte mig här dels för att se om mitt
mobilinlägg kom fram , det gjorde det :)
Och när jag gjorde det upptäckte jag att en viss Örjan och en
Viss Gomilde hade bloggrapeat mig !
Är faktiskt rätt glad att dom gjorde det för då fick ni lite uppdatering iallafall.
Jag kom hem från mitt underbara landställe i Nortan.
Och om 2 dagar far jag och min familj + mormor och morfar till farmors landställe! :D
Nu tänkte jag visa lite inköp jag gjort under helgen !

Ett rosa kollegeblock , letade i typ 20 minuter
efter ett häfte med ritpapper men det fanns inga ! bara med svarta
papper :s

Ett par suuperheta skor ! Mina förra blev stulna-.-


"pins" till skorna köpte faktiskt 6 stycken men en är till adam och den andra
passar inte in ^^


En geishaplånbok!

Världens finaste armband som jag av på mitten -.-

Ett till somrigt armband :)

3 stycken mobilsmycken! men ett sitter på mitt DS

Mitt sista köp :)
En parfym som luktar Bubblegum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0