Min dag

Hej bloggen förlåt för dålig uppdatering idag!
Men har faktiskt vart upptagen.
På förmiddagen åkte min familj inklusive jag till Sergels torg för
att göra lite ärenden , det vill säga shoppa ;)
Jag hittade lite saker på ginatricot som jag kan visa i ett tidsinställt inlägg!
Sen åkte vi till högdalen för att handla matsäck osv tills imorgon.
Sen tillbringade vi några timmar i Bandängen :)
När vi var hemma och hade packat upp allt åkte jag och Pappa på bio :)
Jag skriver vilken film och vad jag tyckte om den i ett annat inlägg så ni har något att se fram emot.
nu ska jag ladda min kamera + ds,packa lite, kolla på tv och sova :)
Go'natt detta blir nog mitt sista inlägg om maninte räknar med
tidsinställda.
 vi hörs om en vecka ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0