Mina favorit parfymer.

Tänkte visa er mina favoritparfymer/parfymer jag använder mest :)

Midnight fantasy av BRITNEY SPEARS  den finns i flera
olika dofter /namn. min är en "miniatyr" och finns att köpa
där dom äsljer Britney spears parfymer t e x Åhlens,Kicks,Lindex :)

            HARAJUKU ♥ LOVERS LIL'ANGEL
Även denna finns i 5(?) olika dofter och förpackningar . Den här fick
jag av mormor när vi flög till Turkiet förra året :) Den har
räckt väldigt länge! men nu är den snart slut ,snyft .
Den finns blandannat på Arlandas Tax free

Pêche Jaune (gul persika)
Den kommer från Yves rocher ! och kostar mellan 30-70 kronor :)

Vanilla blues 
Den här luktar vaniljbulle ♥ 
Köpte den i någon liten butik...  kostar runt 60 kronor :)

Basil & Pear " Basilika&Päron .
Den kommer från H&M men jag köpte den i vintras
så är inte säker på att den finns kvar ;)
Den luktar surt (grönt te och lime) hockeypulver :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0