MINA SMYCKEN DEL 1


Det här gulliga kedjehalsbandet köpte jag på newyorker för 15 (!) kronor.

Det här armbandet som jag för övrigt älskar köpte jag på Gekås för 35 kronor ..
Har även ett svart men det är försvunnet :(

Det här halsbandet är min mammas éller min mosters gamla halsband
därför har jag ingen aning om vart det kommer ifrån ..

Detta berlockarmband består av en ödla,en kanin, en donut,ett ankare,
en pussmun,ett I och en Livboj. Själva armbandslänken kommer¨
ifrån Murberry (?) även kaninen,pussmunnen,donuten och I:et kommer därifrån
resten kommer ifrån ur&penn

Detta döläckra halsband med en fjäder på fick jag av FRIDA hihih

Detta jättefina halsbandet skickade mormor till mig när jag var på kollo <3

Jag tycker att detta halsband är supergulligt !, det köpte jag på Newyorker för 60 kronor ?

Det här ascoola armbandet fick jag av farmor ! :D

Det här halsbandet köpte jag på UR&PENN för 30 spänn i vintras :)

Mitt smyckesställ :) kommer från chili :)


Kommentarer
Postat av: Sam

thanks for the post..its really nice..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.for more info visit

<a href="http://www.smycken.dk/">smycken</a>

2011-07-15 @ 07:59:45
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0