Mitt intresse som liten

Jag tänkte visa er vad mitt främsta intresse var som liten (0-10 år ?)
Ni kommer garva.
Mitt intresse var att fota mina favoritgosedjur och sedan leka skola/dagis med dom.
Japp så var det.
Men seriöst vem gillade inte gosedjur när man var liten ?.
Tänkte visa er bilder på mina favoritgosedjur som jag hade när jag var liten.



Det lite roliga är att jag kommer ihåg namnen på nästan alla och
visa av dom har jag kvar på mitt rum.
Jag måste bara erkänna att jag fortfarande sover med gosedjur..
Ps. dessa var bara hälften av alla gosedjur jag hade ;)'


Kommentarer
Postat av: Örjan :)

Haha, jag känner faktiskt igen de flesta :) <3

2011-07-30 @ 19:32:41
URL: http://celiciailiopoulos.blogg.se/
Postat av: Sonja

Oj oj oj det där var väl bara några få av alla dina gosedjur! När man träffade dig, plockade du alltid fram tre-fyra gosedjur ur fickan typ. Hahaha

2011-07-30 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0