Möhö, jag bloggrape:ar Bellas blogg :)

Klockan är nu 01.28 på morgonen. Cinthia spelar "I gotta feeling" på gitarren. Utan ackord. Tihi, jag känner mig busig ! Och nu känner jag mig dum för att ha hackat in mig på bloggen :'( Förlåt <3 Men vi har tråk. Okej nu ska jag sluta sabba din blogg. Cinthia säger att hon vill knarka "Mean- Taylor swift" ... Jupp, så intresant har vi det här hemma. OCH JUSTE NI MÅÅÅSTE BARA SE DET HÄR, SÅ JÄKLA COOLT (Jag svor just. Inte bra.Inte okej!! Fy på mig. ) Iaf, kolla in ----------> celiciailiopoulos.blogg.se Och --------> cinthiasrandomthoughts.blogg.se
Jag sänkte just kvalitén på den här bloggen sjuuukt mycket :'( Sorry ! <3
// Celicia och Cinthia, Bellas trogna vänner :D
Cinthia alldeles nyss : Spoooon! *Gör konstig grimas :D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0