Mulet väder ...

Inte kul! Jag vet inte om jag skrev det igår,( jag har lite *host host* dåligt minne vettni ;) ) men vi åkte varken till Nynäshamn eller Nyckelviken igår utan vi åkte in till gamla stan istället och köpte glass och promenerade därifrån till T-centralen. Där kollade vi runt i affärerna ett tag innan vi åkte hem till mormor och morfar för att laga mat. Mina 2 fastrar och den ena fasterns kille/sambo hjälpte pappa med taket. Jag vet inte riktigt vad han skulle göra. Han bytte typ de där "plattorna" ni vet ? Whatever. Vi lagade mat hos mormor & morfar och sen fick vi skjuts hem och åt middag tillsammans. Sen satt vi uppe och pratade/lyssnade på musik till klockan halv ett :) Trevligt trevligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Jag frågade mamma men hon satt och kollade på nåt program och bad att få prata med mig i pausen istället så vi har antagligen något planerat. Jag längtar efter mina små bebisar! De är ju hos farmor och farfar just nu så det är inte så långt att gå om vi vill hälsa på men ändå. Cinthia och jag sprang över till de igår kväll och gosade lite :) För er som inte visste det så har vi 4 st fåglar <3 Fast vi måste typ sälja 2 st :'( Sen har min ena faster 2 st och min farmor och farfar har 10-11 st! De är skitsöta! Och fågelbebisar är ju bara föööör fulsöta <3 Aja, ska inte tråka ut er med mitt fågel snack. Om ni tycker att uppdateringen här suger kan ni ju kolla in min blogg istället. Där uppdaterar jag iaf lite oftare än vad jag gör här <3 Min blogg -------> http://celiciailiopoulos.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0